Thursday, October 13, 2011

WE ARE PRESENTING OUR MARY KAY PRODUCT FOR YOU !!



KHAS UTK MEREKA YG BARU BERJINAK2 UTK MENGENALI MARY KAY...
YANG DAH TAU TU...JENGUK2 LAH SINGGAH , MANATAU ADA YANG BERKENAN.....:)



Ini dia FOUNDER kepada MARY KAY PRODUCT nie..
Product nie since 1963 lagi..huiii dah lama daaaa so terbuktilah 
KUALITI, KEBERKESANAN DAN KEUNGGULAN 
produk nie... Tanpa was2 lagi!!

ANTARA PRODUK YANG ADA ADALAH::

:: WOMEN & MEN'S SKIN CARE 
:: MAKE UP
:: BODY & SUN COLLECTION
:: WOMEN'S & MEN'S FRAGRANCE

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


##JAMINAN PRODUK MARY KAY ##

Jaminan produk MK ialah satu bukti kpd kualiti tinggi semua produk Mary Kay.

Ia Dicipta begitu rupa supaya anda blh berasa YAKIN bhw produk yg anda beli ini adalah antara yg terBAIK di pasaran. Kami komited utk menawarkan produk berkualiti tinggi yang akan memuaskan permintaan setiap wanita hari ini!

$ Keselamatan Produk adalah keutamaan kami $
Pada tahun lazim, MARY KAY INC. membelanjaakan jutaaan dolar utk menjalankan lbh dr 300,000 ujian bagi memastikan bhw setiap produk Mary Kay memenuhi piawaian tertinggi dr segi keselamatan , kualiti & prestasi

$ Pakar - pakar sains menilai setiap satu ramuan dan setiap produk akhir $
Semua ujian yang ketat, pengujian semula, dijalankan atau diselia oleh ahli-ahli Makmal Penyelidikan & Pembangunan Mary Kay, termasuk ahli-ahli sains berkelulusan Ph.D. dan ijazah lanjutan yang lain dalam bidang toksikologi, farmakologi, mikrobiologi, kimia dan biokimia. 


$ Setiap keputusan produk adalah berdasarkan fakta sainstifik, bukan pandangan $
Mary Kay Inc. bersandar pada bukti penyelidikan saintifik yang menggunakan teknologi paling maju yang boleh didapati, dan Syarikat tidak akan menggunakan sebarang ramuan sehingga ujian kami telah membuktikan ia selamat dan berkesan digunakan. 

$ Pakar- pakar dermatologi dan perubatan lain yang di sahkan Lembaga Bebas memainkan peranan yang amat penting dalam pegujian produk $
Ujian klinikal dijalankan di makmal bebas di mana sukarelawan menggunakan produk Mary Kay® di bawah penyeliaan dan penilaian ketat oleh satu lembaga pakar dermatologi dan oftalmologi yang sah. Mary Kay Inc. juga menjalankan ujian makmal secara ekstensif untuk menentang kerengsaan dan alergi kulit serta menggunakan kaedah yang tercanggih untuk menilai semua produk yang akan digunakan di bahagian mata.

$ Semua produk penjagaan kulit dan kosmetik dikawal oleh pihak berkuasakesihatan dan keselamatan kerajaan $
Sebelum sebarang produk dibenarkan di pasaran, ia mesti lulus keperluan keselamatan kerajaan yang ketat. Sebagai soal prinsip, Mary Kay Inc. sentiasa melangkaui apa yang diperlukan oleh undang-undang apabila ia berkaitan dengan keselamatan produk. 

$ Mary Kay Inc. tidak menjalankan ujian haiwan $
Mary Kay Inc. tidak pernah menjalankan, atau meminta bagi pihaknya untuk menjalankan sebarang ujian produk atau ramuannya pada binatang dan telah bersumpah tidak akan melakukannya pada masa akan datang. 


$ Jaminan Kepuasan pelanggan $
Jika atas sebarang alasan pelanggan anda tidak berpuas hati sepenuhnya dengan mana-mana produk Mary Kay, ia akan digantikan tanpa bayaran, tukar ganti atau harga beli penuh dikembalikan berikutan barang belian itu dikembalikan kepada Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay® yang sah atau jika dia tidak aktif lagi, kepada Syarikat berserta dengan bukti pembelian

.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



NAK TAHU LEBIH LANJUT PASAL MARY KAY:::::

JOM LAYARI ::::: WWW.MARYKAY.COM.MY

UTK TEMPAHAN DAN KETERANGAN LEBIH LANJUT PASAL PRODUK

CALL SAYA : IZZA 017 361 7006 
@
EMEL SAYA : beautydesire@yahoo.com / annybeautyshop@gmail.com




No comments: